New VR technology allows users to experience the triumphs and discrimination of Negro League-era baseball players and deals with xenophobia as a Muslim on a plane. These VR projects aim to encourage empathy and tackle issues of racism and discrimination. While VR games have a small user base, there is promising commercial potential in education and gaming. However, the VR headset market has seen a decline, despite the interest from companies like Apple. These immersive experiences provide a unique way to explore historical and societal challenges.
새로운 VR 기술을 통해 흑인 리그 시대 야구 선수의 경험과 차별을 체험할 수 있게 되었습니다. 이러한 VR 프로젝트는 인종주의와 차별에 대한 공감을 높이기 위해 게임과 현실을 결합하고 있습니다. VR 게임은 아직 사용자 수가 제한적이지만, 교육과 게임 분야에서 상업적 가능성이 크게 증가하고 있습니다. 그러나 가상 현실 헤드셋 시장은 하락세를 보이고 있습니다. 애플과 다른 기업들도 VR 분야에 관심을 갖고 있습니다.
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