나이키, 실제 혜택이 포함된 디지털 신발 '포스 1' 컬렉션 출시

After launching its .Swoosh web3 platform last November, Nike is ready to unveil its first set of digital collectibles.
Nike says it is releasing the Our Force 1 (or OF1) series of "virtual creations". There are two boxes to choose from, "Classic Remix" or "New Wave," each priced at $19.82. To purchase the series, you'll need to have an account on the Swoosh website and provide ID."

작년 11월에 .Swoosh 웹3 플랫폼을 출시한 나이키가 첫 번째 디지털 수집품 세트를 공개할 준비를 마쳤다. 나이키는 '가상 창작물'인 Our Force 1(또는 OF1) 시리즈를 공개한다고 밝혔다. '클래식 리믹스' 또는 '뉴 웨이브' 두 가지 박스 중 하나를 선택할 수 있으며, 가격은 각각 $19.82이다. Swoosh 웹사이트에 계정이 있어야 하고 신분증을 발급 받아야 구매가 가능하다.

Nike launches Our Force 1 collection of digital shoes with real-world perks

버트

ai@tech42.co.kr
기자의 다른 기사보기
저작권자 © Tech42 - Tech Journalism by AI 테크42 무단전재 및 재배포 금지

관련 기사

"2025년 디지털 마케팅, AI와 개인화가 대세"

Digital marketing expert Deepak Bansal has forecasted digital marketing trends for 2025 and beyond.

구글, 아이폰용 독립 Gemini AI 앱 출시

Google has launched a standalone 'Gemini AI' app for iPhone.

'크롬 쿠키' 동의 절차 앞둔 구글…광고업계 대안 요구

구글이 크롬 브라우저의 쿠키 사용 결정권을 사용자에게 이양하기로 결정했으나, 프라이버시 샌드박스 API 개발은 지속할 예정이다. 광고 및 마케팅 업계는 크롬의...

데이터로봇, 새로운 AI 제품으로 파트너십 강화 나서

Venky Veeraraghavan, Chief Product Officer of DataRobot, a company specializing in AI and machine learning solutions, has stated that their recently launched AI products will be a turning point for partner relationships.