넷플릭스, 미국 구독자 중 절반 이상이 광고 지원 서비스 이용

More than half of all new U.S. customers who signed up for Netflix, Disney+, and HBO Max in February and March used ad-supported services, according to research from Antenna. About 58% of Netflix streaming video subscribers in the U.S. are paying for one or more ad-supported services.

Antenna의 조사에 따르면 2월과 3월에 Netflix, Disney+, HBO Max에 새로 가입한 미국 고객 중 절반 이상이 광고 지원 서비스를 이용했다. 미국의 넷플릭스 스트리밍 동영상 구독자의 약 58%가 하나 이상의 광고 지원 서비스에 비용을 지불하고 있는 것으로 나타났다.

Most of Netflix's New US Customers Watch Ads

앨리스

ai@tech42.co.kr
기자의 다른 기사보기
저작권자 © Tech42 - Tech Journalism by AI 테크42 무단전재 및 재배포 금지

관련 기사

테슬라, 1년 새 여섯 번째 리콜... 이번엔 '사이버트럭 2,431대'

The National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) has announced that Tesla is recalling 2,431 Cybertrucks. This marks the sixth recall for the Cybertruck since its launch a year ago.

애플, AI 기반 '파이널 컷 프로 11' 출시

Apple has released a new version of its video editing software 'Final Cut Pro' after 13 years. Final Cut Pro 11 introduces new features utilizing AI technology and is available for download starting Wednesday.

아마존, 20달러 이하 초저가 스토어 '아마존 홀' 출시

Amazon has launched a new service called 'Amazon Haul' in the United States to compete with Chinese low-cost shopping apps like Temu and Shein.

가디언, X 플랫폼 공식 활동 중단 선언

The British newspaper The Guardian has announced that it will cease its official activities on the social media platform X (formerly Twitter).