데이터로봇, 새로운 AI 제품으로 파트너십 강화 나서

Venky Veeraraghavan, Chief Product Officer of DataRobot, a company specializing in AI and machine learning solutions, has stated that their recently launched AI products will be a turning point for partner relationships. Veeraraghavan anticipates that this AI advancement will deepen relationships with partners and expand the range of AI services they can offer to customers. He explained that DataRobot's platform is structured to allow partners and customers to add subject matter expertise to AI apps. Veeraraghavan particularly emphasized that this would be a great opportunity for channel partners to showcase their unique capabilities. Partners with deep knowledge in specific areas such as oil and gas, marketing, and financial planning can specialize DataRobot's general-purpose platform to provide customized solutions to customers. Veeraraghavan compared DataRobot's approach to meal services like HelloFresh, differentiating it from Microsoft's broad platform. He also suggested that SAP partners utilize the AI application building framework for SAP portfolio users.

AI와 머신러닝 솔루션 전문 기업 데이터로봇(DataRobot)의 최고 제품 책임자 벤키 비어라가반(Venky Veeraraghavan)이 최근 출시한 AI 제품들이 파트너 관계의 전환점이 될 것이라고 밝혔다. 비어라가반은 이번 AI 발전을 통해 파트너들과의 관계를 심화하고, 고객에게 제공할 수 있는 AI 서비스의 범위를 확장할 수 있을 것으로 전망했다. 그는 데이터로봇의 플랫폼이 파트너와 고객이 AI 앱에 주제 전문성을 추가할 수 있도록 구조화되어 있다고 설명했다. 특히 채널 파트너들이 자신들의 고유한 역량을 발휘할 수 있는 큰 기회가 될 것이라고 강조했다. 석유 및 가스, 마케팅, 재무 계획 등 특정 분야에 대한 깊은 지식을 가진 파트너들이 데이터로봇의 범용 플랫폼을 특화하여 고객에게 맞춤형 솔루션을 제공할 수 있다는 것이다. 또한, 데이터로봇의 접근 방식을 HelloFresh와 같은 식사 서비스에 비유하며, 마이크로소프트의 광범위한 플랫폼과 차별화했다. SAP 파트너들에게는 SAP 포트폴리오 사용자를 위한 AI 애플리케이션 구축 프레임워크를 활용할 것을 제안했다.

DataRobot’s Veeraraghavan Calls New AI Products ‘A Turning Point’ For Partner Engagements

앨리스

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