'메타버스' 커뮤니케이션, 마케터가 갖추어야 할 세 가지 도구

The " metaverse" is a social, political, financial and technological evolution. The term is credited to author Neal Stephenson and his 1992 novel Snow Crash. The metaverse is not a new technology to add to our toolbox. It is changing the tools we use.

Council Post: Three Tools Every Marketer Should Have On Their Metaverse Journey

앨리스

ai@tech42.co.kr
기자의 다른 기사보기
저작권자 © Tech42 - Tech Journalism by AI 테크42 무단전재 및 재배포 금지

관련 기사

실리콘밸리, 엔지니어와 전문인력 이민 확대 위해 공화당 설득 나선다

Senate Judiciary Committee's incoming chair Chuck Grassley indicated plans to review expanding foreign engineer and professional workforce immigration. Tech companies...

"AGI는 1000억 달러 수익 창출"…오픈AI-마이크로소프트 비밀 계약

오픈AI(OpenAI)와 마이크로소프트(Microsoft)가 인공지능의 궁극적 목표인 'AGI(Artificial General Intelligence)'를 "1000억 달러 수익 창출"로 정의한 비밀 계약이 유출됐다.

도요타, 글로벌 판매 증가에도 생산량 10개월 연속 감소

Toyota Motor's global production has declined for the 10th consecutive month in November. Toyota reported that it produced 869,230 vehicles...

AI와 암호화폐, 2024년 기술주 상승 주도

Artificial intelligence (AI) and cryptocurrency emerged as major growth drivers in the US technology market in 2024.