ServiceNow and Microsoft announced an industry first that brings together two completely different generative AI platforms. The partnership will enable the Now Assist and Copilot platforms to seamlessly share information and data. This will make it easier for users to get the help they need, no matter what platform they're working on. Microsoft welcomed the platform integration, saying, “This integration brings together the best of both companies' technologies to deliver better value to our customers.” The partnership between ServiceNow and Microsoft is significant for advancing generative AI technology and improving the workplace. By combining the best of both companies' technologies, the new unified platform will help organizations improve employee productivity and increase workplace efficiency. The partnership is also expected to accelerate the commercialization of generative AI technology and have a positive impact across industries.
서비스나우와 마이크로소프트는 두 개의 완전히 다른 제너레이티브 AI 플랫폼을 통합하는 업계 최초 사례를 발표했다. 이번 파트너십을 통해 나우 어시스트(Now Assist)와 코파일럿(Copilot) 플랫폼이 정보와 데이터를 원활하게 공유할 수 있게 된다. 이는 유저들이 어떤 플랫폼에서 작업하든 필요한 도움을 더욱 쉽게 받을 수 있도록 한다. 마이크로소프트는 "이번 통합은 두 회사의 최고의 기술을 결합하여 고객에게 더 나은 가치를 제공한다"라며 플랫폼 통합을 반겼다. 이번 서비스나우와 마이크로소프트의 파트너십은 제너레이티브 AI 기술의 발전과 업무 환경 개선에 중요한 의미를 지닌다. 두 회사의 최고 기술을 결합하여 제공되는 새로운 통합 플랫폼은 직원들의 생산성을 향상시키고 업무 효율성을 높이는 데 기여할 것으로 기대된다. 또한, 이번 파트너십은 제너레이티브 AI 기술의 상용화를 가속화하고 산업 전반에 걸쳐 긍정적인 영향을 미칠 것으로 예상된다.