American sound company Sonos has announced its new product lineup for 2024. Sonos is going through some tough times in the consumer hardware business. Demand has been declining year over year and is nowhere near what it used to be, and CEO Patrick Spence has used the word "challenging" several times to describe the company's last few fiscal quarters. used the word "challenging" several times to describe the company's last few fiscal quarters. However, Spence said "While it has been a challenging year in the categories we serve, the strength of the Sonos brand and product portfolio has allowed us to maintain a strong market share position," he said, announcing the new product lineup.
미국 음향 전문업체 소노스(Sonos)가 2024년 신제품 라인업을 발표했다. 소노스는 소비자 하드웨어 사업에서 다소 힘든 시기를 보내고 있다. 수요는 매 년 줄어들고 있으며, 전과 거의 같은 수준이 아니며, 패트릭 스펜스(Patrick Spence) 최고 경영자는 회사의 지난 몇 회계 분기에 대해 "도전적"이라는 단어를 여러 번 사용했다. 하지만, 스펜스는 "우리가 진출한 카테고리에서 어려운 한 해였지만 소노스 브랜드와 제품 포트폴리오의 강점 덕분에 강력한 시장 점유율 위치를 유지할 수 있었다"라며 신제품 라인업을 발표했다.