Amazon has revamped its vast logistics network to reduce the distance packages travel across the U.S. in an effort to get products to customers faster and improve profitability. According to executives, analysts, and sellers who list products on Amazon, the reorganization has reduced shipping times, revolutionized inventory management, and changed the search results customers see on the flagship e-commerce website. These changes appear to be significantly improving the company's profitability.
아마존은 고객에게 제품을 더 빨리 배송하고 수익성을 개선하기 위해 미국 전역의 패키지 이동 거리를 줄이기 위해 방대한 물류 네트워크를 개편했다. 아마존에 상품을 리스팅하는 임원, 애널리스트, 셀러에 따르면 아마존의 개편으로 배송 시간이 단축되고, 재고 관리가 혁신되었으며, 주력 이커머스 웹사이트에서 고객에게 표시되는 검색 결과가 변경되었다고 전했다. 이러한 변화는 회사의 수익성을 상당 부분 개선하고 있는 것으로 보인다.
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