Amazon said it is shutting down Halo, its membership subscription service that provides health and wellness care and advice remotely. It added that it will stop selling all Halo-based products and lay off parts of the Halo team. "We have made the difficult decision to end the Halo program, which will result in a reduced role," Melissa Cha, Amazon's vice president of smart home and health, told employees.
아마존이 원격으로 건강·웰니스 관리와 조언을 제공하는 멤버십 구독 서비스 ‘헤일로’를 폐쇄한다고 밝혔다. 또한 헤일로 기반의 모든 제품 판매를 중단하고 헤일로 팀의 일부를 해고 할 것이라고 덧붙였다. 아마존의 스마트 홈 및 건강 담당 부사장인 Melissa Cha는 직원들에게 "우리는 헤일로 프로그램을 종료하기로 어려운 결정을 내렸으며, 이로 인해 역할이 축소될 것"이라고 말했다.
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