현명한 마케터라면, 틱톡 & 인스타그램 모두 놓치지 말아야

Two social media giants have seen usage spike significantly, bringing your brand a large audience and vast engagement opportunities. The biggest misconception is that TikTok's audience is not right for your brand, especially in the business-to-business (B2B) marketing world due to users being too young.

TikTok and Instagram: Using both platforms for ultimate success

앨리스

ai@tech42.co.kr
기자의 다른 기사보기
저작권자 © Tech42 - Tech Journalism by AI 테크42 무단전재 및 재배포 금지

관련 기사

화웨이, 안드로이드 없는 자체 OS '하모니OS 넥스트' 출시

Huawei unveiled its first fully self-developed mobile operating system, 'HarmonyOS NEXT'.

뉴타닉스, 신규 고객 확보 증가 및 매출 성장

Nutanix announced that its annual recurring revenue increased by 18% and revenue rose by 16% in its recent first-quarter earnings report.

"퀄컴 의존도 줄이려는 샤오미, 2025년 자체 스마트폰 칩 출시"

샤오미가 자체 설계한 스마트폰 프로세서를 2025년에 출시할 준비를 하고 있다는 블룸버그 보도가 나왔다. 이는 퀄컴(Qualcomm)과 미디어텍(MediaTek) 등 외국 공급업체에 대한...

우버, AI 데이터 라벨링 사업 진출

우버가 새로운 AI 주석 및 데이터 라벨링을 위한 긱 워커 부문인 ‘스케일드 솔루션스(Scaled Solutions)’를 출범했다. 이 부문는 우버 내부의 필요를...