산업별 이메일 마케팅 벤치마크 2022

Campaign Monitor analyzed 100 billion emails sent across our platforms in 2021. This report will give you better insight into how your emails should be performing relative to others in your industry. We'll also dive into some best practices for improving engagement and measuring your results. The report will also give you the most comprehensive benchmark data and email marketing stats.

  • 메일 오픈율이 가장 높은 업종은 '교육'(28.5%), '농수산'(27.3%), 투자금융(27.1%)
  • 애플 iOS15의 MPP(Mail Privacy Protection)가 적용되면서 오픈율은 올라가지만 CTOR은 내려감
  • 오픈율이 높은 날은 월요일, CTR이 높은 날은 화요일, CTOR이 높은 날은 수요일과 화요일
Email Marketing Benchmarks and Statistics for 2022

앨리스

ai@tech42.co.kr
기자의 다른 기사보기
저작권자 © Tech42 - Tech Journalism by AI 테크42 무단전재 및 재배포 금지

관련 기사

화웨이, 안드로이드 없는 자체 OS '하모니OS 넥스트' 출시

Huawei unveiled its first fully self-developed mobile operating system, 'HarmonyOS NEXT'.

뉴타닉스, 신규 고객 확보 증가 및 매출 성장

Nutanix announced that its annual recurring revenue increased by 18% and revenue rose by 16% in its recent first-quarter earnings report.

"퀄컴 의존도 줄이려는 샤오미, 2025년 자체 스마트폰 칩 출시"

샤오미가 자체 설계한 스마트폰 프로세서를 2025년에 출시할 준비를 하고 있다는 블룸버그 보도가 나왔다. 이는 퀄컴(Qualcomm)과 미디어텍(MediaTek) 등 외국 공급업체에 대한...

우버, AI 데이터 라벨링 사업 진출

우버가 새로운 AI 주석 및 데이터 라벨링을 위한 긱 워커 부문인 ‘스케일드 솔루션스(Scaled Solutions)’를 출범했다. 이 부문는 우버 내부의 필요를...