At the Salesforce World Tour New York event, Chief Marketing Officer Sarah Franklin said, "It's your own content that makes generative AI more credible." Instead of answering questions about content, Salesforce can create landing pages on the fly, write sales emails if desired, and write Apex code (Salesforce's programming language) to programmatically trigger specific actions in a workflow.
'세일즈포스 월드 투어 뉴욕' 행사에서 사라 프랭클린 최고 마케팅 책임자는 "생성형 AI의 신뢰도를 상승시킬 수 있는건 자체 콘텐츠"라고 말했다. 세일즈포스는 콘텐츠에 대한 질문에 답변 대신 즉석에서 랜딩 페이지를 만들고, 원하는 경우 영업 이메일을 작성하고, 워크플로우에서 특정 작업을 프로그래밍 방식으로 트리거하기 위해 Apex 코드(Salesforce의 프로그래밍 언어)를 작성하는 기능을 선보였다.
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