Summit Delhi 2023, 디지털 마케팅의 새로운 영역과 기회

Fast-growing and ever-evolving, digital marketing, like artificial intelligence, is a hot topic for many companies. Companies involved are looking for creative and forward-thinking ways to expand their audiences and address the growing need for connected experiences amidst complex consumer journeys and redefined brand relationships.

빠르게 성장하고 끊임없이 진화하는 디지털 마케팅은 인공지능처럼 많은 기업들이 관심을 갖고 있는 분야 중 하나다. 관련 기업들은 복잡한 소비자 여정과 재정의된 브랜드 관계 속에서 잠재고객을 확대하고 연결된 경험에 대한 증가하는 요구를 해결할 수 있는 창의적이고 미래 지향적인 방법을 모색하고 있다.

What’s New? Summit Delhi 2023: The next frontiers and opportunities in digital marketing

앨리스

ai@tech42.co.kr
기자의 다른 기사보기
저작권자 © Tech42 - Tech Journalism by AI 테크42 무단전재 및 재배포 금지

관련 기사

메타, 인스타그램 합병 해체 소송 4월 재판 돌입

Meta Platforms is set to face trial in April over the FTC's lawsuit regarding its acquisitions of Instagram and WhatsApp.

보수층 겨냥 비디오 플랫폼 럼블, 최대 2천만 달러 비트코인 매입 계획 발표

Video platform Rumble has announced plans to purchase up to $20 million worth of Bitcoin.

경쟁 격화 속 '스레드', 알고리즘·기능 대폭 개선

메타 CEO 마크 저커버그가 스레드 앱에서 사용자가 기본 피드를 선택할 수 있는 새로운 기능을 테스트 중이라고 발표했다. 사용자들은 'For You',...

앤스로픽, AI 챗봇과 데이터 연결 위한 새 표준 'MCP' 공개

The AI company Anthropic has open-sourced a new standard called the Model Context Protocol (MCP) to connect AI chatbots with data systems.